C 216 to dwudrzwiowe luksusowe coupé i trzecia generacja Mercedes-Benz Klasy CL. Podobnie jak jego poprzednicy, C216 nie ma słupka B zakłócającego elegancką krzywiznę bocznych szyb. Nadwozie C216 zostało zaprojektowane zostało przez Gordena Wagenera i Petera Pfeiffera. Samochód bazuje na nieco zmodyfikowanej platformie sedana Klasy S z serii 221. Zgodnie z tradycją luksusowych coupé 2+2 CL oferuje więcej miejsca dla pasażerów z tyłu niż jego rywale.
CL 63 napędza silnik benzynowy V8 z podwójnym turbodoładowaniem o kodzie M 157, który legitymuje się mocą 571 KM. CL wyposażony jest w 7-biegową, sportową skrzynię AMG SPEEDSHIFT MCT, a jego prędkość maksymalna w pakiecie Performance to 300 km/h.
Samochód z polskiego salonu. Auto w pierwszym lakierze, dodatkowo zabezpieczone folią PPF o wartości 18 000 zł. Wraz z samochodem zachowały się instrukcje, drugi kluczyk oraz akcesoria widoczne na ostatnim zdjęciu, W zestawie drugi komplet opon zimowych z felgami
Wyposażenie (rozkodowany VIN):
052 AEJ 11/2
197U OBSIDIAN BLACK
218 REAR-VIEW CAMERA
230 PARKING GUIDANCE
236 ADAPTIVE REAR INTERIOR LIGHT
250 AMG DRIVER PACKAGE
255B MB MOBILO WITH DSB AND GGD
275B AIRBAGLABLE - POLISH/ENGLISH
305B HEAD UNIT LANGUAGE - BRITISH ENGLISH
375B BATTERY LABEL - POLISH
401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
432 DYNAMICS SEAT,FRONT LEFT AND RIGHT
435 HEAD RESTRAINTS,REAR, PNEUMAT.FOLDING UP/DOWN
477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER
500A EXCLUSIVE LEATHER TRIM
513 TRAFFIC SIGN RECOGNITION
524A EXCLUSIVE LEATHER - BROWN
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
551 BASIC ANTITHEFT ALARM SYSTEM (ATA)
559L POLAND
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
5XXL EUROPE
608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC)
622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC
64U ROOF INNER LINING MICROFIBER DINAMICA BROWN
682 FIRE EXTINGUISHER
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE)
731 TRIM PIECES - WOOD BURRED WALNUT VENEER
753 20" AMG DOUBLE-SPOKE WHEELS WITH MIXED TIRES
772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT
802
810 PREMIUM SOUND SYSTEM
814 DVD CHANGER
81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE
867 FRONT PASSENGER ENTERTAINMENT
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
876 INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
882 SENSOR SYSTEM AND ANTITHEFT ALARM SYSTEM
889 KEYLESS - GO
88V SPEED- + LOADINDEX ZR20 XL+ZR20 XL
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
923 OUTPUT INCREASE OF ENGINES
928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY
966 COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2
99N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
A20 DIRECT START
A21 SHIFT BY WIRE
A41 SOFTWARE 2
A88 VS-I VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3
A89 REDUCED-FRICTION
B03 DIRECT START / ECO START/STOP FUNCTION
B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL
D0A No code designation available
D0C No code designation available
D0D No code designation available
F216 MODEL SERIES 216
FC COUPE
G931 TRANSMISSION CODE VERSION 31
GV AUTOMATIC TRANSMISSION REINFORCED
HA REAR AXLE
J1A NAT2 WITH OPTIMIZED DSM
J81 CHANGED OIL FILLING OM613
K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING
K14 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 20000 KM
L LEFT-HAND STEERING
M157 V8 GASOLINE ENGINE M157 - AMG
M55 CAPACITY 5,5 LITRE
P30 AMG PERFORMANCE PACKAGE
P35 LIGHT PACKAGE (FFO)
P45 FRONT ENTERTAINMENT PACKAGE
P54 THEFT PROTECTION PACKAGE
P70 INFOTAINMENT PACKAGE
R01 SUMMER TIRES
U26 FLOOR MATS - AMG
U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD
U72 DVD PLAYER WITH REGIONAL CODE 2, EUROPE, JAPAN
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Samochód sprzedawany z fakturą VAT marża.
Brand | Mercedes-Benz |
Model | C216 |
Typ des Aufbaus | Coupe |
Baujahr | 2012 r. |
Farbe | Schwarz |
Km Stand | 105477 km |
Typ des Motors | M157 |
Kraftstoff | Benzin |
Leistung | 571 KM |
Getriebe | Automatikgetriebe |
Stoff | Leder |
Türenanzahl | 3 |
Bruttopreis: 299 000 PLN
Mercedes Benz SL 550 RENNTECH (R231)Bruttopreis: 185 000 PLN
Mercedes-Benz 300 SL-24Bruttopreis: 169 000 PLN
Mercedes-Benz G320Jakub Dehnel
Legends-Vertriebsleiter
Jakub Przynoga
Verkaufsspezialist
Mehr erfahren
Hnterlassen Sie Ihre Kontaktdaten, wir kontaktieren Sie in den nächstmöglichen Termin, um über dieses Auto oder einen anderen erträumten Klassiker zu sprechen